بی اندیش bndsh

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

به یاد او که باقیست


قرار بر این نبود که این پست به وجود بیاد اما چاره ی کار رو این دیدم که شما اون سختی هایی رو که من تحمل کردم تحمل نکنید و به راحتی بتونید زامازین رو نصب کنید برای همین روش نصبی رو که من دنبال کردم  و جواب گرفتم رو بهتون می گم که شما بتونید به راحتی و بدون هیچ مشکلی این برنامه رو نصب کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۹۵ ، ۱۶:۲۷

وقتی اول قسمتش رو دیدم (دقیقا نمی دونم چند سال پیش بود) فکرش رو نمی کردم به اینجا برسه به جایی که حبوانات دارای تاریخ جدا از هم بشن و اگه فیلم های الان (بهتر بگم انیمیشن ) حضور آدم های عادی به شکل فضاینده ی کم شده و بیشتر به تخیل و ابر قهرمان ها دقت و تمرکز کردند تو فیلم دایناسور خوب هم یه چند میلی متر جابه جایی سنگ مانع انقراض دایناسور ها شد تو اینجا هم اون ها تمام تلاش خودشون رو کردن تا...

ببخشید تا الن کلی از داستان فیلم رو اسپویل کردم ولی جدای از تمام اینها فیلم بهجز دوبله ی قشنگی که داشت (گلوری) چیز زیادی برای گفتن نداشت و نمی شه به این دید نگاه کرد که بتونه اسکار امسال رو بگیره و البته تمام این ها نظر شخصی منه و هیچ گونه ارزش مادی و معنویی نداره :)

خوب داشتم به این مسئله اشاره می کردم که حضور آدم عادی کم شده مثلا تو قسمت اول عصر یخبندان کمی از آدم ها خبری بود و بر محوریت بک بچه ی انسان می گذشت ولی توی این قسمت مام اصل وجودی خودش رو تو قسمت های قبل زیر سوال برد و این قسمت رو باید جدا از قسمت های قبل نگاه کرد یعنی اگه قسمت های قبل رو ندیدن اشکالی نداره این قسمت رو می تونید ببین و چند دقیقه ای از از دوبله ی زیبای اون لذت ببرین ..


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آبان ۹۵ ، ۰۹:۰۴

اصغر به صورت خصوصی ازم پرسیده که :
"سلام . وقت بخیر . بنده قصد نصب نرم افزار سالیدورک روی سیستمم دارم ولی هنگام نصب پیغام خطای unable to connect to sql server میده و نمیزاره که نصب کنم . ممنون میشم راهنمایی بفرمایید که چیکار کنم ."

قبل از هر چیزی یه توضیحاتی باید درباره ی این نرم افزار به دوستان بدم طبق کفته ی ویکی فارسی 
"سالیدورکس (به انگلیسی: SolidWorks) یک نرم‌افزار مهندسی طراحی به کمک رایانه است که بر روی ویندوز اجرا می‌شود و توسط شرکت فرانسوی داسو سیستمز ساخته شده و همچنان توسعه داده می‌شود. در حال حاضر نرم‌افزار سالید ورکس توسط ۱٫۳ میلیون مهندس در بیش از ۱۳۰٬۰۰۰ شرکت در سراسر جهان در حال استفاده‌است.این نرم‌افزار دارای سه محیط به نام‌های پارت (part) اسمبلی (assembly) و دراوینگ (drawing) می‌باشد. محیط اول برای رسم قطعه بوده، در محیط دوم قطعات یک مکانیسم بر روی هم سوار شده و در محیط آخر از آنها نقشه مهندسی (معمولاً برای نسخه چاپی) تهیه می‌شود.
نرم‌افزار سالیدورکس به صورت مستقیم با اینونتور، مکانیکال دسکتاپ و سالید اج رقابت می‌کند."
و اما حل مشکل که تو قسمت ادامه مطلب قرار می دم..

۷ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ آبان ۹۵ ، ۰۸:۴۹