بی اندیش bndsh

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

من تمام سعی خودم رو کردم تا چشمم رو روی بعضی از مسائل ببندم اما امان از این چشم هرز که خیلی هم کنجکاوه و سعی داره همه چیز رو ببینه و دلم آره دلم دوست داره درکش کنه اما عقلم نمی دونم چرا دیونه شده  وسنگ لاچرخ زندگیم می ندازه نمیدونم چرا بهم میگه این چیزایی رو که می بینی درست نیست بیاو بریزشون دور ولی اگه درست نیست پس چرا همه جا هست ؟

پس چرا همه دارن این کار رو می کنن؟ 

چرا ...؟

بزرگی می گفت که وقتی همه دارن یه راهی رو می رن باید تو درست بودن اون راه شک کرد ولی وقتی می بینی که همراهی نداری دیونه می شه دوست داری فریاد بکشی و خودت رو بندازی بیرون یا این که ...

یا اینکه تو هم بشی مثل اونا ...

اما لعنت به این عقلم که نمیزاره منم بشم مثل اونا...

درست یادم نمی یاد ولی یاد یه قصه  ی قدیمیه که شنیدم مربوط به یه شهر میشه که به طریقی یک نفر از اهالی شهر باخبر می شه که باران در راه و این باران یک خاصیت جادویی داره و هرکه از آب باران بخوره دیوانه می شه و سعی می کنه مردم رو باخبر کنه ولی کو گوشی که بشنوه و همه می خورن از اون آب دیوانه می شن چند روز به همین مینوال می گذره و می بینه همه دیوانه شدن و به عبارتی همه به دید خود سالمم و او دیوانه و او چاره ی کار رو این دید که از آب آب باران بخوره من حالا موندم تو بلا تکلیفی که آیا از آب باران بخورم یا مثل مردم شهری که همه در آن میلنگن به کسی که راست راه می رود میخندند.......!

شاید بهتر باشه که بلنگم...

اما نمی تونم و نمی خوام که بلنگم ...

نمی خوام با هزار تا دختر و زن بودن بشه افتخارم نمی خوام خیانت بشه جزئی از وجودم نمی خوام پول بشه همه هست و نیست و براش هر کاری کنم نمی خوام ... نمی خوام...نمی خوام.........

حرفام رو با یه جمله ی آیت الله بهجت تموم می می کنم من آدم مذهبی ای نیستم ولی یه سری اعتقادات دارم که تمام سعی ام رو می کنم که درست انجامشون بدم ...

ما زندگی می کنیم که قیمتی شویم نه اینکه به هر قیمتی زندگی کنیم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ تیر ۹۵ ، ۱۶:۵۵

در طی اتفاقاتی که پس از نصب ویندوز 7 بر روی لب تابم پیش اومد بر خوردم به صفحه ی آبی ویندوز ..... :|


خوب من همیشه از این صفحه می ترسیدم و از این که دوباره باید مراحل رو طی کنم یه خشم خفیفی تمام وجودم رو بر می داشت اما وقتی دوباره ریستارت کردم دیدم سیستم سالمه ولی بعدا باز دو باره :( همین داستان تا این که متوجه شدم وقتی سیستمم روی sleep قرار می گیره این مشکل پیدا می شه و تنها راحل رو مراجعه به دکتر گوگل دیدم و بعد از سرچ زدن رسیدم به یه فیلم تو یوتیوپ و خوب ما تو جایی می زییم که فیلتر و فیلترین جزئی از زندگیمونه پس مجبور شدم که از آپارات استفاده کنم و اون فیلم رو  اینجـــــــا  آپلود کنم .

توی فیلم به سادگی به معرفی یه برنامه می پردازه و با استفاده از اون علت رو پیدا می کنه که برای من درایور USB 3  بود که با غیرفعال کردن اون مشکلم حل شد.

برنامه رو هم می تونید ار اینجا دانلود کنید.

با این توضیحات به دید من صفحه ی آبی ویندوز به معنی مرگ نیست و مفهوم جدیدی برام پیدا کرده آبی یعنی کمک خواستن ویندوز از ما و این بستگی به ما داره که صورت مسئله رو پاک کنیم و اون رو بکشیم یا این که کمکش کنیم تا مشکل رو حل کنه .

اگه باز مشکلی داشتید تو نظرات بگین تا بتونم کمکتون کنم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۹۵ ، ۱۴:۰۶
بعد از مشکلات افت سرعتی که روز ویندوز 8.1 داشتم بااخره تصمیم گرفتم که برم سراق یه شماره پاییین تر و ویندوز 7 سرویس پک یک رو نصب کردم حالا بماند چقدر روی درایور ها ی و همگان نشدن با هم مشکل خوردم اما اون چیزی که از همه بد تر بود استفاده ی بیش از حد از RAM من بود که یه پروسس باز این کار رو انجام می داد که بالخره بعد از گشتن تو اینترنت تونستم این مشکل رو حل کنم و الان هم راه حل این مشکل رو برای شما اینجا می زارم.
این راه حل ترجمه از اینجا ست
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ تیر ۹۵ ، ۱۴:۲۷