بی اندیش bndsh

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

پاسخ به سوال الهام

شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۸:۲۰ ب.ظ

الهام به صورت خصوصی پرسیده که :

"سلام خسته نباشید من لیسانس غیر مرتبط با کامپیوتر دارم و میخوام ارشد it بگیرم به نظرتون بدون داشتن اطلاعاتی ک کارشناسی به بچه های کامپیوتر دادن میتونم موفق بشم؟"


فک کنم سوال الهام سوال خیلی از بچه ها باشه برای همین تصمیم گرفتم که یه پست به صورت جداگانه باشه و اول از خود الهام معذرت می خوام که سوال خصوصیش رو به صورت عمومی مطرح کردم امیدوارم که ببخشه :)


و اما پاسخ :

به دید من برای این سوال می شه کلی جواب داد ولی من  نظر شخصی خودم رو می گم ...

جواب من به سوال تو یه بله ی بزرگه حتما می تونی موفق بشی به شرطی که خودت بخوای و براش تلاش کنی و این رو هدف خودت قرار بدی صرف خواستن چیزی دلیل موفقت نیست باید برای رسیدن بهش تلاش کرد مثلا من می گم می خوام زبان انگلیسی یاد بگیرم آیا به صرف گفتن من می تونم یاد بگیرم ..؟
معلومه که نه من در صورتی تو یاد گیری زبان موفقم که اول منابع خوب رو شناسایی کنم و بعد با برنامه ریزی درست برم سراغشون ..

به دید من هر کسی باید این کار رو بکنه اول باید ببینه که کجاست و بعد به کجا می خواد بره هر وقت کسی این دو تا چیز رو بدونه مسیر رو پیدا می کنه شاید گاهی منحرف بشه ولی چون می دونه می خواد به کجا بره  حتما برمی گرده ...

همیشه برای دوستام و خودم که می گیم چرا نمی تونم یا موفقیت به دست نیارم مثال ایلان ماسک  رو می زنم که خودش یک تنه نشون داد و ثابت کرد به همه ی ما که واقعا تنبلیم و برای رسیدن به اهدافمون تلاش نمی کنیم (البته اگه بدونیم چه هدفی دارم که بر می گرده به مشخص بودن مقصد  ) ...
در کل الهام جان باید بگم که همه چیز بستگی به خودت داره اگه بخوای موفق بشی راه شو رو پیدا می کنی اگر هم نه که قربونش برم دلیلش رو ( و ما ایرانی هم استاد دلیل آورد ) ..
 

پ.ن: دیجیکالا مگ تو اینجا زندگی نامه ایلان ماسک رو ترجمه کرده خودنش خالی از لطف نیست

نظرات  (۲)

سلام عالی بود نون ازشما

سلام ممنون از شما عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی