بی اندیش bndsh

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

۷ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

فک می کنم کمتر کسی باشه که یک بار طعم بازی کلش اف کلین رو نچشیده باشه این بازی به صورت آنلاین و به شدت اعتیاد آور هست من که یه دوره ای عجیب در گیرش بودم اما در این مقاله نمی خوایم به بررسی بازی بپردازیم بلکه می خوایم داستان سازندگان بازی رو از زبان خودشون بیان کنیم تا با هم ببینیم موفقیت به این سادگی ها بدست نمی یاد..

شرکت سوپر سل(Supercell) یک  شرکت توسعه دهنده بازی موبایل محصوب می شود که با داشتن پنج دفتر کار در نقاط مختلف جهان بازی های خود را در اختیار خوره های بازی موبایلی قرار می دهد نمی خوام بیشتر درباره شرکت بگم پس ادامه مطلب رو. از دست ندین.

تذکر : داستان را به صورت ترجمه از سایت شرکت می باشد و از زبان اول شخص جمع روایت می شود البته تغییراتی توسط نویسنده برای جذاب شدن مقاله صورت گرفته است ولی در خط روایی هیچ گونه تاثیری نداشته است و فقط جمله بندی ها رو به گونه ی دیگر بیان گرده است .

این کار اولین کار ترجمه ی منه دارای اشکالی هم هست شما به بزرگواری خودتون ببخشید و حتما منو از نظراتتون بی بهره نزارین.


۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۸ تیر ۹۴ ، ۱۳:۵۶

امروز میخواهم ساخت set up در ویندوز را به شما آموزش بدهم.
پس همراه باشید.

یکی از دغدغه های اصلی برنامه نویسان و سازندگان محصولات و برنامه های کامپیوتری ساخت Setup برای نصب و Install برنامه ساخته شده بر روی سیستم کاربران است. برای

این کار برنامه های مختلف و حرفه ای ساخته شده اما هر کدام این نرم افزارها دارای پیچیدگی های خاصی هستند. در این مطلب قصد داریم به معرفی یکی از ابزارهای

مخفی ویندوز XP و 7 بپردازیم_در نسخه های دیگر امتحان نکردم_ که با بهره گیری از آن میتوانید یک Setup تمام و کمال بسازید. بدون اینکه نیاز به برنامه جانبی دیگری داشته باشید.

ابتدا از قسمت Start گزینه Run را انتخاب کنید و در آن کلمه ی Iexpress را تایپ کنید. منتظر بمانید تا پنجره ی Iexpress ظاهر شود.

روی گزینه ی Next کلیک کنید.

گزینه Extract Files Only را انتخاب کنید و روی Next کلیک کنید.

در اینجا یک نام برای فایل تون انتخاب کنید. قسمت بالایی. و بعد روی Next کلیک کنید.

گزینه ی No Prompt را انتخاب کنید و روی Next کلیک کنید. توجه داشته باشید اگر در این قسمت گزینه ی Prompt User Width را انتخاب کنید سوالی در مورد

ادامه نصب از کاربر پرسیده می شود ، که آیا برای نصب آماده است یا نه ؟

گزینه پیش فرض را انتخاب کنید. و روی Next کلیک کنید.

در اینجا فایل مورد نظر خود را اضافه کنید. مثلا فایل یک فونت یا یک عکس در اینجا می بینید که فقط می توانید یک فایل انتخاب کنید. برای انتخاب کل فایل ، فایل

مورد نظر را به صورت Zip در آورید. حالا روی Next کلیک کنید.

در اینجا نمایش می دهد که فایل شما در ویندوز چگونه نشان داده شود. گزینه پیش فرض را انتخاب کنید و روی Next کلیک کنید.

در اینجا گزینه ی Display Message را انتخاب کنید تا بعد از نصب نشان دهد که نصب با موفقیت به اتمام رسیده است. بعد روی Next کلیک کنید.

در اینجا با یک مسیر برای ذخیره فایل خود انتخاب کنید. روی Next کلیک کنید.

در این جا گزینه ی Don’t Save را انتخاب کنید. و روی Next کلیک کنید.

در اینجا روی Next کلیک کنید.

فایل ما با موفقیت به اتمام رسیده است. روی Finish کلیک کنید.

+

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۳:۲۲

در جلسه پرسش و پاسخی که مدیر عامل فیسبوک، مارک زاکربرگ، بصورت آنلاین بر روی صفحه رسمی اش ترتیب داد پاسخ سوالات عمومی بسیاری از کاربران را بصورت کامنت به آنها داد. در این میان برخی مشاهیر همچون استفن هاوکینگ و آرنولد شوارتزنگر نیز از این فرصت استفاده کرده و سوالاتی را از وی پرسیدند. در اینجا ضمن اوردن متن اصلی سوالات و جوابهای این مشاهیر خلاصه فارسی آنها را نیز شرح می دهیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ تیر ۹۴ ، ۱۵:۳۱

گاهی پیش اومده به سیستم خودتون نگاه کنید و از خودتون بپرسید که این از چه اجزایی تشکیل شده اگر آره پس حتما به دو دسته تقسیم شدیم دسته اول انایی که دنبال این سوال رو گرفتن و رفتن دنبالش  و دسته ی دوم اونایی که گفتن بی خیال اگه جزو دسته ی دوم هستین این سری از مقاله های قسمت بررسی می تونه به شما کمک کنه که به جواب ها تون برسین و اگه جزئ سری اول هستید لطفا با نظرات تون ما رو در بهتر شدن مطالب یاری بدین..

در اولین قسمت می خوایم یکی از مهم ترین اجزای سیستم رو یعنی مادر برد رو بررسی کنیم پس با ما همراه باشید.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ تیر ۹۴ ، ۱۹:۳۰

۲۱ ژوئن، روز جهانی پدر بود. وب‌سایت بیزنس اینسایدر به مناسب این روز، بهترین نصیحت پدران ۱۴ تن از افراد فوق موفق دنیا را گردآوری و منتشر کرده است. در ادامه همراه ما باشید تا ببینید، بزرگ‌ترین و موفق‌ترین افراد در ینگه دنیا هم بعد از عمری صدرنشینی و موفقیت، هنوز نصیحت پدرانشان را به یاد دارند و از آن الگو گرفته‌اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ تیر ۹۴ ، ۱۳:۴۳
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ تیر ۹۴ ، ۱۴:۳۴

خوب همون جوری که همه ی شما دوستان خوب و همراه می دونین یه چند وقتی بود که وبلاگ به روز رسانی نشد و این مشکل به خاطر مشکلاتی بود که سایت بلاگفا برا مون ایجاد کرده بود یعنی به گفته ی خودش انتقال سرور وبسایتش دچار مشکل شده بود و به دلیل مشکلاتی تا مدتی قادر به یرویس دهی نیست این مدت اول یک هفته بود بعد دو هفته و تا الان ادامه پیدا کرد خلاصه مطلب ما تصمیم گرفتیم که به جای این که بشینیم و منتظر بمونیم وبلاگ رو انتقال بدیم به یه جای جدید که اینجا انتخاب شد دلایل مختلفی داشت که یکی از اون ها رو می شه انتقال خودکار مطالب دونست ولی تمام دسته بندی ها ی ما رو بهم ریخت چاره ای نیست باید سوخت و ساخت یه سری محدودیت هایی هم اینجا داریم ولی چاره ای نیست میون بد و بدتر باید بد رو آدم انتخاب کنه که این شد ما این سرویس دهنده رو انتخاب کردیم.

 نمی گم سرویس دهندهی بدیه ولی از آب گل آلود به معنای واقعی کلمه داره ماهی می گیره (اگه وقت بشه به  طور کامل تضیح می دم که چرا)

خلاصه مطلب شانس آوردیم که این انتقال رو تو آخرین لحظات عمر وبلاگمون انجام دادیم وگرنه الان کلی از مطالب رو از دست داده بودیم.

امید وارم که در اینجا هم حاضر و ناظر حضور شما باشیم

 

با تشکر بسیار

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ تیر ۹۴ ، ۱۵:۴۰