بی اندیش bndsh

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

وبلاگ بچه های نرم افزار دانشگاه شمال - The Hobbit 1977فک کنم کمتر کسی باشه که تالکین رو نشناسه یا یکی از آثار اون رو خوند یا دیده نباشه تالکین نویسنده ی سه گانه ی ارباب حلقه و هابیت (و چند کتاب دیگر که اومید وارم که به فیلم تبدیل شوند تا لذت خوندن کتابشون با دیدن فیلم دوچندان بشه) هست.

از کتاب های او اقتباس های سینمایی گوناگونی صورت گرفته است اول اقتباس از کتاب های او برمی گردد به سال 1977 و انیمیشین هابیت هست( که فکر کنم که اولین بار باشه که توسط یک وبلاگ فارسی داره لینک می شه ) رو برای شما آماده کردم فایل دانلود به صورت تورنت بوده و شما می توانید نحوی دانلود این فایل رو ازاینجایاد بکیرد.

محصول:1977

حجم کل(فایل اصلی):700

کیفیت:مطلوب

خلاصه:همان طور که در اقتباس سینمایی این اثر دیدم داستان هابیتی به نام بیلبو بگینز است که به همراه تنی چند راهیه سفری پر طول و دراز می شود که در این سفر....

چیه فکر کردین تمام داستان رو می گم نه باید خودتون بشینید و تما شا کنید متاسانه این هم اضافه کنم که این فیلم دارای زیر نویس فارسی نیست (البته تا به این لحظه)و امید واریم که هر چه زود تر توسط علاقه مندان به تالکین و نوشته هایش ترجمه شود...

فایل تورنت(فایل را از حالت زیپ خارج کرده بعد با نرم افزار تورنت به دانلود آن بپردازید):دانلود

زیر نویس (انگلیسی):دانلود

منبع


,,,,

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۳۰
وبلاگ بچه های نرم افزار دانشگاه شمال - باران شهاب‌سنگی که در حال ترک جو زمین استنام گرفته است، هفته‌ی آتی از زمین دور خواهد شد. یکی دیگر از ویژگی‌های این باران شهاب‌سنگ اقامت طولانی مدت آن در جو زمین در مقایسه با سایر توده‌های شهاب‌سنگی است. اخترشناسان انتظار دارند تا در هر ساعت چیزی در حدود 100 تا ۴۰۰ شهاب‌سنگ در برای ناظران زمینی قابل رویت باشد که به‌واقع رقم بالایی است.

MeteorInt

علی‌رغم وضعیت حرکتی هر یک از شهاب‌سنگ‌ها می‌توان به‌راحتی مبدا آغاز سقوط شهاب‌سنگ‌ها را نیز مشاهده کرد. معمولا محل سقوط یک شهاب‌سنگ از نظر ناظر زمینی در افق قرار داشته یا در فضای لایتناهی است که نمی‌توان به دقت مبدا را به چشم دید. اما دلیل تفاوت این توده‌ی شهاب سنگی با نمونه‌های دیگر چیست؟ Camelopardalids در نزدیکی صورت فلکی زرافه در نزدیکی‌های ستاره‌ی شمالی قرار گرفته است که برای افرادی که در نیم‌کره‌ی شمالی قرار دارند بسیار جالب توجه دیده خواهد شد، چراکه ناظران تصور خواهند کرد که این شهاب‌سنگ‌ها به سمت آن‌ها در حال سقوط است.

لینک منبع


,

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۳۰