بی اندیش bndsh

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

تغییر خوبه؟

پنجشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۴۷ ق.ظ
شاید تغییر خوب باشه ولی همیشه تغییر نتایج مثبتی به بار نمی یاره گاهی ممکنه تو رو به جایی بکشونه که سخت باشه بران و غیر قابل تحمل البته در ابتدا چون همه ی ما به طور ظاتی به چیزایی عادت می کنیم که باورش واقعا سخته مصلا قاتل ها کشتن اولین آدم براشون سخته و بعد از اون تمام چیز براشون یه سیکل عادی می شه و برای ما هم همین طوری کم کم هر چیزی برامون عادی می شه حتی اگه مخالف ارزش هامون باشه...
 البته تمام این ها نسبیه و بستگی به خود آدم داره من تمام این حرف ها رو برای خودم می زنم آدمی مثل من که عوض شده ..
یادمه که اوایل دانشگاه به هزار چیز دست می زدم هر چیزی رو  که باید مزه مزه می کردم و شاد و شنگول بود و به جلو می رفتم اما از یه چیز می ترسیدم که این بی هدفی کار دستم بده باس همین از استاد های استاد نمای دانشگامون مشاوره می گرفتم و اون ها هم می گفتن بچسب به یه چیز و فقط اون رو ادامه بده چون تو نمی تونی تو چند تا کار موفق باشی و هزار و یکی از این حرف ها ولی حالا که به گذشته نگاه می کنم می بینم که من آدم شادی بودم اون موقع و به نفع من بود چون همیشه در تلاش بودو چیزای جدید رو یاد می گرفتم اما الان چی هیچی شدم یه آدم عادی با دور  تکرار تلگرام توییتر غذا خواب شاید گاهی اینا کم و زیاد بشه ولی  در 90 درصد موارد همینم یه آدم تکراری ....
نمی خوام کسی رو مقسر بدون هر کاری هم که کردم تقسیر خودم بود ولی مشاور خوب واقعا تاثیر گذاره تو زندگی آدم حتی یه الگوی خوب خیلی می تونه به ادم  کمک کنه رشد کنه ..
پس به هر کسی اجازه ندین به شما جهت بده و این زمانی ممکنه که آدم یه سری اصول و اهدافی داشته باشه که قوربونش برم ما نداریم پس بهتره چیزا های مختلف رو مزه مزه کنید تا کم کم برسین به اون چیزی که می خواین البته شاید اون چیز فقط یک چیز نباشه و چندتا چیز مختلف باشه اشکالی نداره چون می دونید چی ها می خواین و حتما براش تلاش می کند..
راستی عید تون هم مبارک ...:)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی