بی اندیش bndsh

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۳ ثبت شده است

وبلاگ بچه های نرم افزار دانشگاه شمال - دانلود حل المسائل کتاب معادلات دیفرانسیل کرایه چیانخوب دوستان ببخشید که یه کمی دیر شده ولی از قدیم می گن که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه ست ولی خوب شما به بزرگواری خودتون ببخشید .

کتاب کرایه چیان یکی از کتاب هایی که استاد ها به عنوان کتاب همراه درس معادلات به دانشجویان معرفی می کنن این کتاب هم دارای تمرینات فراوانی هست که باید توسط دانشجو حل بشه ما هم که شما رو دوست داریم باسه این که مطمئن بشین که تمریناتی رو که حل کردین درسته حل المسائل دو فصل از این کتاب رو. اینجا می زارم تا استفاده کنید اما چرا دو فصل چون به لطف دوستان همین دو فصل به دستم رسید اگر کسی از شما ادامه رو به صورت پی دی اف و حتی عکس داره می تونه برامون لینکش رو به صورت خصوصی بفرسته تا با اسم خودش در وبلاگ قرار بگیره تا مورد دعای خیر دانشجویان (منظورم خودمونه) قرار بگیره..

اینم از کتاب

فصل اول

فصل دوم


,,,

۸ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۳۰
وبلاگ بچه های نرم افزار دانشگاه شمال - کریستال‌ سواروفسکی چیست؟:

سواروفسکی(به انگلیسی: Swarovski) یک شرکت اتریشی سازنده شیشه-کریستال‌های تزئینی، جواهرات و لوازم جانبی لوکس است که در سال ۱۸۹۵ توسط دانیل سواروفسکی تاسیس شده است.سواروفسکی علاوه بر تولید کریستال و لوازم تزئینی، به تولیدات متفاوت دیگری همچون سازه‌های مرتبط با چشم پزشکی مانند عدسی و شیشه‌های عینک، شیشه تلسکوپ‌های پیشرفته، دوربین اسلحه‌های شکاری و دوربین‌های شکاری نیز مشغول می‌باشد.

اما داستان کمی قدیمی تر است...

 

قصه کریستال سواروسکی به سالهای 1895  باز میگردد.

 



میتوان گفت دانیل سواروسکی از دوران کودکی مجذوب  رقصنوردربلورسنگها شده بود..اودر سال 1862دربوهمیابه دنیا آمد.جایی که بلور و سنگ  با زندگی پدر و مادرش آمیخته بود.در آن زمان بوهمیا، بخشی ازامپراتوریاتریش -مجارستان بود . که هم اکنون به عنوان جمهوری چک شناخته شده است.این مکان در آن زمان یکی ازمهمترین مراکزتولیدبرای تولید شیشه وبلوربود.همچنین پدر دانیل در کارخانه کوچک خود به امر تراش دادن شیشه و بلور مشغول بود.

به عنوان یک پسرجوان،دانیلاغلب به تماشایکارپدرش  ​​درهنگام کسب و کار می پرداخت.بعدهااوکارآموزیخود رانه تنها در کنار پدرش بلکه درچندینکارخانه های تراش بلوربه پایان رساند. او درسن 21 سالگی،به "1ElektrischeAusstellung"(اولیننمایشگاهبرق)که در شهر وین برگزار شده بود سفر کرد،و بازدید او از این نمایشگاه باعث ایده های بسیار جدیدی در زمینه تراش بلور و شیشه شد.او این ایده  راازتکنیک های جدیدمحصولاتزیمنس وادیسونبدست آورد. میتوان گفت زیمنس و ادیسون  الهام بخش دانیل سواروسکی (
Daniel Swarovski)بود برای ساخت یک دستگاه مخصوص تراش شیشه .اوروز و شبرابرای تحققایده فوق العاده خودکار کرد.در نهایت،نه سالبعد(1892)، اوآماده بودتانام اختراع خود را ثبتکند.دستگاهیکه برایاولین بار،امکان تراش بلور را به صورتی بی نقص انجام میداد.اینبه مراتبسریع تر و دقیقازکارهای دستیآن زمان بود که در آنروزها انجام میشد.

 

 

با به انجام رسیدن این تحقیقات دانیل سواروسکیعصر جدیدیدرجهانتراش سنگ های شیشه ایی و کریستالرا رقم زد که پایه گزارکمپانیبزرگ سواروسکی امروزاست.دانیلسواروسکیبه همراه برادر ناتنی اش Franz Weisو همچنینArmand Kosmann شرکتشان رارادر سال 1895تاسیس کردند.

 



در سال 1960اولینتیم فروشدرKaufbeuren، آلمانتاسیس شد.امروزهامر فروش محصولات سوارورسکی توسط 44 شرکت توزیع  که زیر مجموعه کمپانی بزرگ سواروسکی هستند به صورت حرفه ایی انجام میشود.

در سال 1972 سواروسکیتامینکنندهاصلیمون استون ( سنگ ماه )Moodstone  بود.مون استون سنگ محبوبآن روزها شناخته شده بود،سنگی که با خلق و خوی شخص استفاده کننده در دفعات مختلف تغییر رنگ میداد.

 



در سال1995سواروسکی و بقیه همراهانش تصمیم گرفتندموادسختری مانندکریستالهاوجواهراترا تراش دهند ... که تراش  آنها به مراتب سخت تر از سنگهای دیگر است . آنها تصمیم داشتندکه سطح آنها را فست های ( سطوح ) مختلفی در جهات گوناگون تراش دهند به نوعی که از هر جهت نوررامنعکسکند.  اینکار در ابتدا توسط کامپیوتر محاسبه شد.سپس اینشبیه سازی  رادر3D،بهینه سازیکردهو در نهایتبهبرنامههایکنترلماشین آلاتپیچیدهمنتقل کردند.در سال 1995،به لطف بالاترین تکنولوژی آن روز  کامپیوترسواروسکیقادر شد به بهترین نحو ممکن سنگهای کریستال را تراش دهد که هم اکنون آوازه اش در تمان جهان پیچیده است.
 
 
 
سنگهای تولیدی کمپانی سواروسکی با تنوع رنگی و تراش بسیار زیاد هر کدام سمبل یکی از سنگهای جواهری است که به تفکیک توسط رنگهای موجود میتوانید آنها را انتخاب کنید.
در زیر جدول رنگ های کریستال های سواروسکی که معرف یک سنگ جواهری هستند را مشاهده میکنید
 

 

 

 

اما حالا این سوال پیش می آید که جنس کریستالهای سواروسکی از چیست؟

کریستال های سواروسکی به صورت طبیعی تشکیل نمیشوند. این کریستال ها با کریستال های تشکیل شده در معادن مدنی کاملا فرق میکنند.
اینها شیشهایی هستند که 35% بار به آنها ا ضافه شده(منظور از بار مواد دیگری است که در ساخت کریستال به آن اضافه میشود. در زمینه عیار کردن طلا هم آلیاژ دیگری مانند نقره یا مس به عنوان اصطلاح بار به طلای شمش اضافه میشود که آن را به عیار 18 یا عیار های دیگر میرساند.اصطلاح 35% بار در ساخت کریستال نیز همین منظور را دارد) تا در پروسه ساخت و تراش مقاومت و آمادگی لازم را پیدا کنند.برای ساخت کریستال های رنگی به شیشه ها هم بار و هم رنگ ا ضافه میکنند. که البته کریستال های سفید یکی از سخترین نوع کریستال هست زیرا باید هیچ گونه ناخالصی نداشته باشد وگرنه به سرعت در قطعه ساخته شده منعکس میشود و نشان داده میشود. اگر به لوازم منزل که از کریستال ساخته شده اند توجه کنید هم آنها نیز همین شرایط مشابه را دارند و معمولا اطلاعات قطعه کریستال برای مثال گلدان یا لوازم دیگر کریستالی دقت کنید اطلاعات اون قطعه بر روی آن ثبت شده و معمولا عذ 24% بر روی آن نوشته شده که نشان دهنده مقدار بار ا ضافه شده به شیشه است. در قطعات کریستال های سواروسکی دانیل سواروسکی با فرمول خاص خودش باری که به شیشه ا ضافه میکرد شفافیت و درخشنگی خارق العاده ایی به تولیدات خود میداده که همین امر باعث شده تا امروز در دنیا بحث برانگیز و مطرح تر از سایر محصولات مشابه خود باشد.

در آخر سواروسکی کریستال است و البته در جایگاه شهرت یک برند. اینکه شما مبلغی را برای خرید ان میپردازید در واقع شما پول یک نام معروف در دنیا را میپردازید. نه طلا است نه از دسته سنگ های کانی و گرانبها انچه که مهم است علمی است در ساختن این قطعه ها به کار رفته است...

 

ما را از نظر های گوهر بار خیش بی بهره نسازید...

تهیه شده توسط گروه اینترنتی بر روی ابرها نشر ازوبلاگ بچه های نرم افزار

 لیست منابع ما:

ویکی فارسی

inounojewelry

 

 


,,,

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۳۰
وبلاگ بچه های نرم افزار دانشگاه شمال - دانلود آلبوم آرایش غلیظ از همایون

 

 

 

نمی دونم شما هم مثل من از صدای همایون خوشتون می یاد یا نه درسته که صدای خوبی داره ولی صدای پدر بهتر است اما تنها وجه تمایز او با پدر که من رو راضی نگه داشته خوندن به سبک تلفیقی یعنی سنتی رو با موسیقی روز در هم آمیخته و یه کار جالب در آورده این آلبوم جدید که اسمش یه کم از کار های پدر دوره ظاهرا برای یه فیلم خونده شده که به زودی به دستتون می رسه ولی گوش دادن این آلبوم خالی از لطف نیست.

 

 

MP3 – ۱۲۸دانلود کل آهنگهای آلبوم در یک فایل زیپ  :DirectLink

نظر شما درباره ی این آلبوم جدید چیست آیا کم کم همایون داره از راه پدر دور می شه یا اینکه فقط این اسم ها برای جذب مخاطب هست ؟

به هر حال برای این خواننده ی عزیزمون آرزوی موفقیت می کنیم

این آلبوم برای همایت از خواننده با کیفیت پایین در اینجا قرار گرفته است

 




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۳۰