بی اندیش bndsh

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

امروز خیر سرمون تصمیم گرفتیم یه فیلتر شکن نصب کنیم و بریم یه سری به فیسبوک مون بزنیم خلاصه بعد از کلی گشتن هات اسپات رو پیدا کردم نصب کردم ولی هر چه کردیم به در بسته می خوردیم گویا نمی خواست وصل بسه و نشد ما هم حذفش کردیم و این بود شروع مشکلات دیگه ...

کامپیوتر می گفت تو منو بکش ولی من به اینترنمت کانکت نمی شم زدیم به این در به اون در نه جواب نداد خلاصه به هر صورتی که بود با یه دستگاه دیگه به اینترنت وصل شدم و به دنبال علت گشتم طبق معمول تو سایت های ایرانی و لی یه اشتباه بود چون تو این هفته باز دوباره برنده 489 همین ساعت شدم نمی دونم با این همه هدیه چی کار کنم....

و باز رفتم سراغ سایت ها خارجی و این شد که پاسخ رخ نمود :] 

گویا مشکل از این قراره که هات اسپاد وقتی نصب میشه یه routing driver رو سیستم و کانکشن ها نصب می کنه و وقتی حذف می شه این رو حذف نمی کنه و این مشکل میشه که مانع کانکت شدن آدم به اینترنت می شه برای رفع این مشکل به روش زیر عمل کنید

go to=>network and sharing center=>change adapter setting=>go to properties of wifi adapter=>uninstall the "hotspot shield routing driver"

اگر متوجه نشدین می تونید این فیلم رو تماشا کنید

برای نوشتن این پست از این مطلب کمک گرفته شد +

نظرات  (۸)

خیلی مردی داداش :)))
پاسخ:
شما بیشتر ;)
۲۷ تیر ۹۵ ، ۲۱:۱۴ امیر حسین
ببخشید وقتی من change adapter setting رو کلیک می کنم گزینه وای فای نیست چیکار کنم
و نا گفته نباشد که من هات اسپات رو روی موبایلم نصب کردم و الان هم هیچ قند شکنی نمیتونه
قند رو بشکنه و وارد سایت دلخواهم نمیشه
لطفا زود تر جوابم رو بدهید خواهش می کنم
پاسخ:
من متوجه ی سوال شما نشد یعنی منظور شما این است که شما این کار ها رو رو گوشی تون انجام دادین ؟

آقا من هاتس پات رو روی گوشی نصب کردم ولی حالا که پاکش کردم وارد سایت ها میشه اما اگر
خواستم برم ببینم چقدر حجم دارم سایتشو باز نمیکنه (اینکارو روی کامپیوتر و موبایل انجام دادم)
و دیگه هیچ قند شکنی کار نمیکنه (روی کامپیوتر)
فکر کنم که هنوز هاتس پات داره کار میکنه (با اینکه پاکش کردم)
یه بار دیگه هم هاتس پات رو نصب کردم این مشکلاتو نداشت
فقط سریع جوابمو بدید لطفا
پاسخ:
بهتره این فیلم همراه ی این پست رو نگاه کنی یا این که این فیلمی رو که اینجست ببینی شاید تونست کمکت کنه...
تشکر ولی من بخش وایرلس رو ندارم و جلوی اکس تایپ نوشته اینتر نت و گزینه ی وایرس رو نداره به هر حال ممنون
پاسخ:
خواهش می کنم اگه راهنمایی بیشتر خواستی اعلام کن حتما کمکت می کنم...
خیر از زندگیت ببینی داشتم میمردم از ترس
پاسخ:
ممنونم ...:)
سلام ممنون از راهنمایی
من این کارایی که گفتین انجام دادم با اینکه حذف کردم بازم وصل نمیشه میشه لطفا راهنمایی کنید خیلی ضروریه بهش احتیاج دارم
پاسخ:
ُسلام آرزو فیلم رو ببین و اون کارای تو فیلم رو انجام بده اگه باز مشکلت رفع نشد پس مضکل از جایی دیگه اس
سلام خیلی ممنون واسه کمکتون ولی من اصلا Hotspot shield رو داخل لیست ندیدم
واقعا عالی بود سه ساعت گیر همین بودم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی