بی اندیش bndsh

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

من امروز داشتم برای اولین بار با دیتا بیس Access کار می کردم که به این error پت و پهن بر خوردم خلاصه رفتم دنبالش که حلش کنم ولی تنها یه منبع تو سایت های ایرانی بود که نمیشد به اون هم اطمینان کرد و باز هم مثل همیشه رفتم سراغ سایت های خارجی باسم جالب بود چیزی که تو سایت های ایرانی فقط یک نتیجه داشت (اونم کمکی نمی کرد) تو سایت های حارجی "۳۴٬۷۰۰"....

من دیگه چیزی برای گفتن ندارم البته شاید همه جواب درستی باس سوال ما نداشته باشن و به قول دوستی فیک باشن (البته از این که یه نتیجه داشت خوشحال شدم چون حال و حوصله ی برنده شدن تو قرعه کشی رو نداشتم :) ولی این عدد دیگه جای تامل و تحمل داره خوب سرتون رو درد نمی یارم می ریم سراغ حل مشکل :

همون طوری که از وجنات این مشکل پیداست این مشکل بیشتر تو ویندوز های 64 بیتی رخ می نماید..

برای حل این مشکل من چند تا راه حل پیشنهاد می کنم 

راه حل اول: به این لینک رفته و نرم افزار رو دانلود و نصب کنید (البته این راه رو سیستم من جواب نداد)

من با لینک دانلود کمی مشکل داشتم باس همین نرم افزار رو اینجا آپ کردم که می تونید از اینجــــــا دانلود کنید

خوب اگر به هر نحوی راه حل اول جواب نداد برید سراغ راه دوم


راه حل دوم:

این راه حل هم مثل حالت قبل نصب یه نرم افزار دیگه است (البته همون نرم افزار حالا مدل 2007 اون)(جالب اینجاست که این راه حل رو سیستم من جواب داد)

دانلود از سایت ماکروسافت

دانلود از صندوق بیان.


خوب شما با یکی از این دو راه حل بالا می تونید به راحتی این مشکل رو حل کنید و از کار کردن با دیتا بیس ها لذت ببرید..

درضمن فکر نکنم که این راه حل برای سیستم عامل های مختلف متفاوت باشه چون تو سایت اصلی زده بود که از ویندوز 7 استفاده می کنه منم از ویندوز10 استفاده می کنم و جواب گرفتم پس نگران نباشید امتحان کنید حتما جواب می گیرین.


برای نوشتن این مطلب از مطالب این وبسایت کمک گرفته شده اشت

نظرات  (۱۰)

وای باورم نمیشه بالاخره این مشکل حل شد

قبلا کلی سایت های ایرانی و خارجی رو گشته بودم و همچین نرم افزاری هم دانلود کرده بودم ولی درست نمیشد!

خیـــــــــــــــلی ممنون..
پاسخ:
خیلی خوشحالم که تونستم با این مطلب به شما کمک کنم ...
داداش بهترین راه این که x86 بزاری بعد bUILD کنی 
حل میشه
پاسخ:
نمی دونم من این روش رو امتحان نکردم اگه امتحان کردی وجواب گرفتی به صورت کامل برام بفرست روش کا رو تا من به اسمت تو ادامه همین مطلب بزارم البته اگه دوست داری
اقا دمت گرم مشکلم حل شد
سلام
دستت درد نکنه
خدا خیرت بده مشکلمو حل کردی
۲۱ تیر ۹۵ ، ۱۰:۱۲ احمدرضا سعیدی
با سلام و احترام
از لطف شما صمیمانه سپاسگذارم
موفق باشید.
سعیدی
سلام و احترام فراوان 
با این راه حلی که شما ارائه کردید مشکل من حل شد .سپاس فراوان از شما.
پاسخ:
خواهش می کنم خیلی خوشحالم که تونستم کمک بکنم
۰۳ دی ۹۵ ، ۰۲:۳۶ زینب رستاد
سپاس فراوان
مشکلم با راه دوم برطرف شد.
پاسخ:
خواهش می کنم
خیلی ممنونم از راهنماییتون، من هم ویندوز 10 و ویژوال استودیو 2013 دارم. همین مشکل رو داشتم
از روش دوم حل شد. باز هم ممنون
پاسخ:
خواهش می کنم و ممنونم به خاطر این که خبر دادی از چه سیستمی استفاده می کنی...
دمت گرم

دمت گررررم اقا
همه سایتای ایرانی و خارجی و بهم زدم و کلی برنامه  نصب کردم ولی هیچ کدومشون تاثیر نداشت < ماکروسافتم این فایلو از سایتش حذف کرده و پیدا نمیشد این. خیلی مرسی
خدا خیرت بده جل شد مشکلم بلاخره
پاسخ:
خوبه خدا رو شکر... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی