بی اندیش bndsh

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

دانلود کتاب ساختمان داده هورویتز

چهارشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۳۰ ب.ظ
وبلاگ بچه های نرم افزار دانشگاه شمال - دانلود کتاب ساختمان داده هورویتز

علاوه بر این ها کتاب لیس شوتز رو که یکی از منابع خوب دیگه هست رو اینجا قرار می دم و برای دوستانی که زبانشون خوبه بهتر که کتاب هوربیتز رو به زبان اصلی دانلود کنند چون با کتابی با کیفیت بهتر مواجع هستند...

این هم لینک ها:

 

دانلود جزوه پارسه برای ساختمان داده

دانلود کتاب فارسی هورویتز برای ساختمان داده

دانلود کتاب لیپس شوتز برای ساختمان داده


 جا داره از دوستان خوبم در وبلاگ گروه کامپیوتر و فناوری اطلاعات که این منابع رو در اختیار ما گذاشته اند  کمال قدر دانی رو به عمل بیاریم.

 

 


,,

نظرات  (۶)

مرسی مرسی مرسی
پاسخ:
خواهش می کنم 
دستتون درد نکنه.خیلی ممنون.
پاسخ:
خواهش می کنم ...
۱۹ اسفند ۹۶ ، ۱۸:۵۱ دانلود کتاب خارجی
سلام.ممنون از  شما و سپاس از زحمات بیکران شما
۱۵ آذر ۹۷ ، ۰۱:۰۵ پرهام صفری
خدا خیرت بده واقعا دمت گرم پایدار باشی

سلام خیلی عالی بود

میشه لطفا حل المسائل این کتاب هم بزارید تو سایت خیلی ممنون

پاسخ:
سلام 
خواهش می کنم این امکان وجود نداره چون این سایت رو دیگه من به روز نمی کنم 
۲۷ شهریور ۰۰ ، ۱۹:۰۱ علی اکبر توانگر

عالی بود ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی