بی اندیش bndsh

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۲ ثبت شده است

وبلاگ بچه های نرم افزار دانشگاه شمال - بدون شرح..........
http://hendookola.persiangig.com/hendookola.pix/up/1477732_557633280987021_542432787_n.jpg
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آذر ۹۲ ، ۲۰:۳۰
وبلاگ بچه های نرم افزار دانشگاه شمال - چند طرح مفهومی جالب برای ویندوز 9

خبرها حکایت دارند که مایکروسافت ممکن است نسخه نسل بعدی سیستم عامل دسکتاپ خود را با نام احتمالی ویندوز 9 در پاییز 2014 عرضه کند.


. این شرکت در حال حاضر سه نوع ویندوز مختلف برای مصرف کننده خانگی دارد: ویندوز ۸.۱، ویندوز آرتی ۸.۱ و ویندوز فون ۸. از طرفی به نظر می رسد که مایکروسافت حرکت به سوی یکی کردن سیستم عامل های خود را شروع کرده.






۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آذر ۹۲ ، ۲۰:۳۰
وبلاگ بچه های نرم افزار دانشگاه شمال - سرعت، دقت، حرکت

Sonic Dash

سونیک آنقدر شخصیتی نوستالژیک و دوست داشتنی است که حضورش در هر بازی می تواند تضمین کننده موفقیت آن باشد. در بازی Sonic Dash به سبک بازی های دونده ای، شما باید با سونیک در مسیر های پر پیچ و خم همراه شوید و تا جایی که می توانید حلقه های طلایی را به تصاحب خود در آورید. از سرعت فوق العاده سونیک استفاده کنید تا از موانعی که به سوی شما پرتاب می شود جا خالی دهید و یا از روی تیغه های کشنده بپرید.
قیمت:رایگان 
حجم: ۵۴ مگابایت برای آیفون و آیپد / ۴۲ مگابایت برای اندروید

Tic Tactics

همه ما کوله باری خاطره با بازی XO داریم. این بازی ساده، آنقدر برای مان جذابیت داشت تا دقایقی بسیار ما را به امید پیروزی در کنار دوستان مان نگه دارد. اما اگر دوست دارید این بازی خاطره انگیز را با ساختاری مدرن و متفاوت تجربه کنید، بازی Tic Tactics یکی از بهترین انتخاب های ممکن است. در این بازی ضمن حفظ سیستم کلاسیک XO، با دقت و فکری بسیار محیط جدیدی به وجود آمده تا بر جذابیت های بازی افزوده شود. در Tic Tactics دیگر محدود به ۹ خانه نیستید و باید بازی را در خانه های متعدد و به هم چسبیده دنبال کنید؛ پس بهتر است حسابی دقت کنید، چون هر حرکت شما سرنوشت خانه های بسیاری را تعیین می کند. این بازی به صورت آنلاین هم قابل اجرا است و به شما اجازه می دهد تا دوستان تان را در خانه های XO به چالش بکشید.
قیمت: رایگان 
حجم: ۲۳ مگابایت برای آیفون و آیپد / ۱۱ مگابایت برای اندروید 

Boston X

یک بازی با سرعت بالا که شما را به واکنش هایی لحظه ای وا می دارد. در حالی که مشغول دویدن به جلو هستید، مسیر پیش پای شما ساخته می شود، به همین خاطر باید خیلی سریع با چرخش دستگاه مسیر صحیح را انتخاب کنید و با پرش از روی حفره ها، از پرت شدن در دور دست ها خود داری نمایید. یک بازی ساده و سریع که قطعا شما را در گیر خود خواهد کرد.
قیمت: ۱.۹۹ دلار
حجم: ۱۰ مگابایت برای آیفون و آیپد / ۹ مگابایت برای اندروید

Real Speed

بر پشت سریع ترین خودروهای کره زمین بنشینید و سخت ترین مسیر های مسابقه را تجربه نمایید. کمربندهای خود را سفت ببندید، در این بازی هر چه مهارت در رانندگی دارید باید خرج کنید تا شاید شانسی برای برنده شدن داشته باشید. آیا می توانید نام خود را به عنوان اسطوره زنده اتوموبیل رانی جا بیندازید؟
قیمت: رایگان 
حجم: ۳۰ مگابایت برای ویندوز فون



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آذر ۹۲ ، ۲۰:۳۰