بی اندیش bndsh

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

تب یا اسپیس مسئله این است...

يكشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۲۰ ق.ظ
اصلا فکر نمی کردم این مسئله ی تب یا اسپیس برای من مهم باشه و برام اهمیت داشته باشه ولی امروز متوجه شدم که خیلی برایم مهمه من برای نوشتن کد PHP رفتم سراغ  vscode کد ادیتور خیلی خوبیه و خیلی هم کارایی داره ولی یه مسئله ای که تو چند دقیقه ی پیش با اون مشکل پیدا کرده بودم مسئله ی تب بود که به جای تعدادی مشخص فاصله بین صفحه ها جابه جا می شد شاید یه کم مسخره بیاد ولی من کارم رو تعطیل کردم و دست به دامن اینترنت شدم تا بتونم خوبش کنم خیلی سریع هم خوب شد ولی مسئله ی جالبی که برای من پیش اومده بود همین باز خورد خودم بود حالتم تقریبا عصبی بود و واقعا برام تب مهم بود ... :)

تو سریال سیلکون ولی (که توصیه میشه ببیند) هم به این مسئله اشاره کرده فک کنم یکی از دقدقه های ما برنامه نویس ها باشه...

دیگه حاشیه نمی رم جادی تو یه سری فیلم های آموزشی رو شروع کرده که تو یه قسمتش به این مسئله می پردازه ببینیدش و بخندین :)

و اما مشکل چه طوری حل شد ...؟
به سادگی آب خوردن با نصب افزونه ی TabSpacer شمام نصب کنید و لذت ببرید ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی