بی اندیش bndsh

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

معرفی تعدادی اپلیکیشن موبایل برای عکاسی

پنجشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۰۱ ب.ظ



در گذشته عکاس بودن نیازمند صرف هزینه و وقت زیادی بوده  اما هر کس که امروزه یک گوشی موبایل که عکس قابل قبولی بگیرد داشته باشد خود را عکاس می نامد و برای بهبود دادن به عکس خود دست به گریبان بسیار از نرم افزار های عکاسی موجود می شود البته افکت دادن به عکاس از گذشته مرسوم بوده است اما الان با گسترش موبایل های هوشمند این قسمت از عکاسی الان بیشتر از بیش رونق پیدا کرده و الان بهتر عکس گرفتن مطرح نیست بلکه بهتر ادیت کردن مطرح هست(البته این رو به شوخی گرفتم J) .

بیشتر از این به حاشیه نمی رم و می رم سر اصل مطلب و سعی می کنم تعدادی از نرم افزار های خوب حوضه ی عکس رو معرفی کنم .

1.Camera fv-5

این app  یک برنامه ی همه منظوره برای عکاسی می باشد که می شه گفت دوربین گوشی شما رو تقریبا از لحاظ ظاهر به یه یه دوربین حرفه ای تبدیل می کنه البته باید به این نکته هم اشاره کرد که باید گوشی شما از قابلیت هایی موجود پشتیبانی کنه تا این امکانات برای شما قابل لمس باشه البته برای من که دوربین پیشفرض به معنای واقعه ای کلمه هیچ امکانی رو در اختیار من نمی زاره خیلی مورد مناسبه ایه...

2. B612

البته همه با این  APP تقریبا آشنا هستند اما چون نرم افزار های تو ی این رنج زیاد شده گفتم که بد نیست این نرم افزار رو هم معرفی دوباره کنم . این APP  این امکان رو در اختیار شما می زاره که به صورت زنده روی دوربین افکت ها تصویری خوبی رو بزارین البته در آپدیت های آخر خودش هم واقعیت افزوده رو به خودش اضافه کرده که می تونه کلی شمار رو سرگرم کنه .

3.  Cameringo Lite

این هم یک نرم افزار دوربینه که دو نسخه ی رایگان و پولی داره البته زیاد نباید نگران پولش بود چون باوضعیت الان ما ایرانی ها زیاد برای نرم افزار ها هزیینه نمی کنیم و اگر هم بخوایم از نسخه ی رایگان این نرم افزار استفاده کنیم باز هم چیزی رو از دست نمی دیم چون می شه گفت بیشتر موارد اون رایگانه و اما این نرم افزار دقیقا چی کار می کنه یه کم توضیح دادنش سخته اما در واقعیت این اپ موبایل به شما این امکان رو می ده که دنیا رو طوری ببینید که نیست البته بحث اینجا بحث واقعیت افزوده نیست بحث یه جورایی شبیه به بحث عدسی هاس نمی دونم یادتون هست یا نه که هر عدسی مخصوص رو اگه جلو چشمتون بگیرین می تونید دنیا رو به شکلی خاص ببین آدما رو بزرگ، خنده دار و...

این نرم افزار هم تقریبا کار اون عدسی ها رو می کنه فقط به ان شکل که به حای عدسی از الگوریتم های کامپیوتری استفاده می کنه می این تلنگر به افرادی می زنه که به وجود ریاضیات در دنیای کامپیوتر باور ندارند . چون می تونید به راحتی در قسمت تنظیمات برنامه و بازدن دکمه INCOGITO  به الگوریتم پس پرده این عکسی نما ها نگاه کنید.

4. Hyperlapse

این نرم افزار هم یه نرم افزار مخصوص دوربین (البته از گالری هم می تونید استفاده کنید) هست. شاید کمی عجیب باشه که بگم که ماکروسافت در تولید این نرم افزار دخالت داشته و جرو دارایی های این شرکت محصوب می شود اما با مدیریت جدیدی که در ماکروسافت حاکم شده می توان گفت که کمی این شرکت تغییر جهت داده روش های نوع و جدید رو به پیش گرفته که می توان گفت این برنامه و برنامه های از این دست مثل اپ مخصوص سلفی .

اما این برنامه دقیقا چه کاری می کنه طبق توضیحاتی که خود برنامه داره دقیقا این برنامه به شما اجازه می ده که فیلم بگیرید یا اینکه یک فیلم رو انتخاب کنید و سرعت اون رو چند برابر کنید البته این نرم افزار فقط به این جا بسنده نکرده و لرزش های دست شما رو تاحدودی محو می کند .

5. Reverx

اگه می خواین کمی دوستان تون رو سر کار بزارین این نرم افزار مورد خوبیه می گید چرا ...؟(JJ)

چون این نرم افزار یک کار جالب می کنه و فیلم رو از انتها ببه ابتدا پخش می کنه اگه یه کم خلاق باشید می تونی کلی کار جالب با این نرم افزار بکنید.

اگه بخوام همین طوری توضیح بدم باید حالا حالا ها بنویسم اما به همین ها بسنده می کنم و برای نرم افزار های بعدی به یک خط توضیح بسنده می کنم.

6. Photo lab

نرم افزاری بسیار جالب برای ویرایش و دادن افک های تصوری .

7. Snapseed

این اپ نیز برای ویرایش عکس هست که می توان با کار کردن با آن به خروجی ای حرفه ای دست یافت

8.  VivaVideo

این اپ بسیار مشهور برای ویرایش ویدیو یا ساختن اسلاید شو به کار می ره که یکی از بهترین های این حوضه هست.

9. BlendMix

این نرم افزار تک منظوره در زمینه ی اصلاح عکس هست که برای ترکیب دو عکس با هم به کار می ره.

 

و کلی نرا افزار دیگه در زمینه عکس و عکاسی که هست و می شه گفت.

 

برای این لینک ندادم چون می شه این نرم افزار ها رو به سادگی از هرجایی مثل گوگل پلی ، بازار ویا حتی کلی وبسایت اینترنتی تهیه کرد برای همین انجاب منبع رو به عهده ی خودتون می زارم.

دانلود کنید نصب کنید و از دوربین موبایلتن لذت ببرید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی