بی اندیش bndsh

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

پر

چهارشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۴۰ ب.ظ

این بار می خوام به شما کتابی رو پیشنهاد کنم که توسط یکی از دوستام بهم معرفی شد اسم این کتاب پر هست نوشت ی شارلوت مری ماتیسن و ترجمه ی خوب و عابی خانم میمنت دانا که یکی از بهترین داستان ها و کتاب هایی بود که من خوندم 

موضوع داستان درباره راجر دالتون و ماویس هست که اتفاقی این دو را با هم آشنا می کند و بعد از گذشت چندی دل در گرو هم می دهند ....

به همین جا بسنده می کنم از خلاصه داستان و نمی خوام چیزی بگم که بیشتر داستان لو بره .

داستان به گونه ای نوشته شده که تا کتاب تموم نشه دل آدم آروم نمی شه و همیشه در ذهن خودش آدم ها ی این کتاب رو مجسم می کنه و منتظر ببینه که کار ش به کجا می رسه ..

پر با لطافت خاصی نوشته شده و اگر می خواهید یک عاشقانه ی عالی رو بخونید این کتاب بهترین انتخاب از نظر من هست ...
اگه با کتاب الکترونیکی راحت هستین می تونید با یه سرچ ساده این کتاب رو تهیه کنید و اگر هم نه می تونید مثل من از کتاب خونه ی شهر تون تهیه اش کنید .

امید وارم که از خوندن این کتاب مثل من لذت ببرین.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی